onsdag 16 mars 2011

Love Forever i champagne och sammet...

Det här är tunikan Anna från fina märket Love Forever. Den är i champagne-färgad sammet med gott om volanger och spetsar.
Den har hängt i garderoben nu någon månad och jag är litet tveksam ifall jag skall behålla den... Vet inte om stilen är min riktigt. Men tja, kanske den är rätt fin ändå... Det passade bra med det bruna knytskärpet till, annars var det litet tältvarning på den. Suck, behålla eller sälja?? Typiskt mig, veligast i stan.


Även om jag bestämt mig för köpstopp så "råkade" jag klicka hem något fint ändå idag.. Konstigt! Jaja... Kommer publiceras endera dagen här.


1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad roligt att jag hittat in hos dig!
    För jag ÄLSKAR te och dricker hundra liter om da´n! Minst! Så din tebutik besöker jag gärna.
    Jag äger inget plagg från Odd Molly, men har länge suktat efter flera av dessa plagg. Slår väl till och köper något en vacker dag.
    Ha det bra!
    maria

    SvaraRadera