måndag 14 mars 2011

Ännu en Odd Molly-blogg, behövs det?

Ja, det kan man verkligen fråga sig. Men efter att ha läst Odd Molly-bloggar "i smyg" under en tid så kände jag att det kunde vara kul att ha en egen blogg om OM. Naturligtvis främst av rent egoistiska skäl...So... here goes!
*
Vem är jag?? Vad är min relation till Odd Molly? Tja, jag har väl bara "ramlat in" på det här klädmärket under en längre tid eftersom jag kommit på att jag saknat en riktigt romantisk och udda stil. Nu börjar i och för sig OM-stilen bli ganska vanlig, den har ju smittat av sig och andra försöker kopiera den. Men så var det iallafall för mig. Jag skaffade något plagg då och då. På senare tid har inköpen eskalerat, huvva!
Den här kappan tillhör de första av mina inköp. Underbara Love the Back Coat! Den har hängt i garderoben ett tag, men så kände jag att nu skall jag sälja den, eftersom den inte blivit använd på flera år. Men för säkerhets skull frågade jag maken först. - Varför skall du sälja den? blev svaret. Han är ju en "sucker" för markerade midjor etc och det har ju denna minst sagt. Tyckte faktiskt själv att den satt bättre än jag minns. Så den får stanna.
Ljuset spelade mig spratt vid fotograferingen, därav fläckarna. Jag är ju en ren amatör på detta, att plåta kläder... Och att stå modell inte minst. Vojne vojne...
Men visst är ryggen snygg på denna?! Fast egentligen skulle jag hellre vilja ha en beige sån här kappa. Någon som vill byta? Detta är storlek 2.
Detta var mitt premiärinlägg!
Nu skall jag jobba litet mer på designen av denna blogg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar